Dagens - hör och häpna - planer!

Redan igår planerade jag in i mitt "schema" att jag och Ticke skulle till Jysk idag, och hittills har ingenting gått fel! :) Känns skönt. Efter Jysk ska vi gå hemåt och möta Nathalie och Vincent. Vi ska till Plaskis och låta barnen plaska bort massa överflödig energi. Ställde mig vid spisen direkt efter frukosten och stekte pannkakor som vi kan ha med som lunch till barnen. Till oss vuxna blir det väl bara en termos med kaffe, men det funkar ju det också! Och Ticke, den lille godingen, han städade sitt rum och tog fram dammsugaren på eget initiativ och började dammsuga. Lycka! Jag hoppas att jag hittar något fint till balkongen på Jysk idag, för som jag skrev igår så måste jag börja känna mig lite mer hemmastadd här, även fast det kan vara svårt.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0