Glöm det där jag sa om cykeln..

Skulle pumpa upp däcken på Tickes cykel, men det gick ju inte. Pumpen lär ha ett par år på nacken, så den gick sönder istället. Eller så är det bara jag som inte vet hur man hanterar en sådan? :)
Men vi har fått lite andra planer nu! Jag ska in i duschen om en stund, sen ska vi käka lunch för att sedan röra oss mer mot centrum och Riddarparken! Jag tar med mig kameran dit ner tror jag, så det blir nog lite nya bilder sen i bloggen.

Jag tror att jag börjar känna mig lite bekväm i att inte ha några krav på mig för tillfället.. Inget jobb att gå till om dagarna (förutom imorgon såklart!), ingenting som MÅSTE göras nununu. Känns rätt skönt..



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0