Glöm det där jag sa om Riddarparken..

Det har åskat och blixtrat och nu regnar det. Ticke har varken gummistövlar eller galonisar med sig hem hit, så vi får snällt sitta inne. Jag vill inte att han råkar ut för någon förkylning, likaså vill jag inte att han går omkring i dyngblöta skor och strumpor - ja, kläder i allmänt.
Vi ska iallafall gå hem till Dennis mamma senare, hon ska vara barnvakt i en timme ungefär så att jag kan få dra iväg och köra lite bil. Känner mig verkligen taggad till att ta körkort nu! Pluggar teori varje dag, och idag testade jag göra ett prov bara för att se om kunskaperna sitter kvar sen jag pluggat. För mig gjorde d det, blev godkänd på provet med 55 rätt av 70, känns skitbra! Så nu gäller det att jag tar tag i det här ordentligt. Det är synd bara att jag inte har någon annan att övningsköra med, vill inte vänta till november då Dennis fyller 24.. Det är ju aplång tid tills dess..



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0