Long time, no seen.. Huh?

Tjabba, tjena, hallå!
Lite bloggande, men jävligt mycket verkstad är det hos oss nu! Vi har väl typ bestämt oss för att flytta från den här lägenheten, så nu letar jag för fullt överallt och ingenstans. Det finns två lägenheter som vi är mest intresserade av nu, men det känns inte som att det kommer bli något med dom - tråkigt nog. Men så är det.
 
Annars är det väl inte mycket nytt som händer. Jag har köpt en "ny" kamera, en Canon EOS 1000D. Köpte den av pappa. Älskar den! Dock måste jag nog försöka lära mig lite mer om den... Tar med den ut varje gång jag och Dennis går ut med Kiara. Fick en del bra bilder igår, eller ja.. Jag tycker dom är bra med tanke på att jag inte kan kameran ännu.
 
Idag kom förresten min älskling hem med en fin Orkidé till mig! Blev superglad, älskar dom blommorna. Jag tycker dom är så vackra.
Nu ska jag nog ta en dusch, ska försöka blogga imorgon igen. Det är dock rätt störande att jag bara kan blogga från datorn numera, hatar att göra det via webbläsaren på iPhone, och Blogg.se är så jäääävla sega med att fixa en uppdatering till deras app. BAJSPÅDOM!
 
 
 


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0