Lugna helgen :)

Hallå! Nu är vi hemma i civilisationen igen. Känns rätt skönt. Vi har ju varit på landet i helgen, hittat på massa skojsigheter och sånt, alltid lika kul! :) Jag har övningskört en del också. Kändes lite nervöst, men det gick helt okej.
Igår åkte vi iväg till en sjö i närheten och hyrde en trampbåt i en timme. Ticke fick sitta hos Dennis en stund och prova trampa, han tyckte det var jätteroligt! Flytvästar hade vi allihopa, ett måste när man vistas på sjön! När vi hade trampat färdigt badade Ticke en stund innan det var dags att bege oss till huset igen. Alltså, ni anar inte hur MYSIGT det är på landet! Det är så lugnt och skönt, inga högljudda grannar, inga bilar som drar förbi tomten i världens fart. Lugn och ro enbart.

Men nu är vi som sagt hemma igen och det är dags att ta tag i vardagen igen. Städa, tvätta, laga mat, plugga teori, boka in riskettan och risktvåan, plugga lite mer teori.. Mellan allt det ska jag och Ticke hitta på roliga saker också :) Ska försöka ta en tur till Skansen i veckan om vädret tillåter. Det är alltid roligare att gå på Skansen när det är fint väder! :) Nej, nu måste jag ta hand om pizzan som står i ugnen. Bilder från helgen kommer senare! Ciao.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0