Nu är mitt liv komplett!

Ticke är hemma igen! Han har tydligen haft massvis med hyss för sig i Göteborg.. Rymt från dagis och sånt som man ABSOLUT inte får göra. Inte okej. Pratade allvar med honom om riskerna med att rymma från förskolan, och det känns faktiskt som att han förstod vad jag pratade om. Det är uppesittarkväll hos oss nu. Ticke och jag har lite mys framför Pettsson och Findus. Äter lite popcorn och dricker Loka Smultron/Citron. Love it. Kom dock på nu att jag måste sova snart eftersom jag drar till jobbet imorgon vid nio-tiden... Inte taggad alls egentligen, men jag kommer känna annorlunda när jag väl är där!



Kommentarer
Jenny

Nwt heter den:) värmlandstidningen

2012-07-08 @ 11:52:30
Anonym

Vilket skit dagis är det som ungarna kan rymma från? Byt dagis, NU!

2012-07-08 @ 15:30:51
Petra

Bra koll dagispersonalen verkar ha.. Skrämmande!

2012-07-08 @ 18:49:32
URL: http://Http://skrutta.blogg.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0