Nystädat!

Slangen till våran dammsugare har varit trasig i typ 1,5 vecka och vi har inte hunnit åka iväg för att köpa en ny förrän idag. Passade på att köpa nytt munstycke också eftersom jag "råkade" ha sönder det gamla.. När vi kom hem Passade jag på att be Dennis ta lite saker till soprummet, så nu är våran balkong ren och tom. Imorgon drar jag och Ticke iväg till Jysk med E. Ska se om jag hittar något fint till ballen så den ser lite mer inbjudande ut. Saknar den där lugna känslan man kan få när man sitter på balkongen, men det ska det bli ändring på nu! Fram tills dess att vi hittar en lägenhet som vi känner kan bli ett livslångt (?) hem så måste jag faktiskt försöka få till den där riktiga hemmakänslan. Har svårt att känna mig hemma, oavsett om jag bor på stället eller inte. Och på tal om ingenting alls; jag och Ticke drar mot Gävle-trakterna om ungefär två veckor! Vi ska hälsa på min faster och hennes man ute i deras husvagn. Det ska bli riktigt roligt! Pratade i telefon med henne igår i nästan 40 minuter och då bestämde vi att det var dags att ses. Längtar! :)



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0