Semester, vad är det?

Vi har fullt upp här hemma om dagarna! Hittills har vi inte varit hemma en hel dag och bara tagit det lugnt, utan det är nya saker på gång hela tiden. Men jag gillar't! Igår var vi på IKEA och innan dess var jag iväg och övningskörde. Det gick bättre än jag trodde att det skulle göra! I helgen var vi hemma hos en tjejkompis och hennes familj. Ticke lekte superbra med hennes bonusson. Vi grillade god mat, och när barnen somnat tog vi fram lite vin och satt och pratade om allt och ingenting. Idag ska jag köra igen, den här gången bär det ut i trafiken. Jag kände mig inte alls osäker igår, utom vid vissa tillfällen såklart.. Men ja. Snart måste jag väl för faan ha mitt körkort?! Förutom övningskörning för min del så kommer det bli en hel del övningscykling för Ticke. Igår fick vi låna en pump av Dennis mamma, så nu jädrar ska det cyklas!! :)



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0