Sömnlös på Söderhöjden.

Jag förstår inte vad felet är. Jag är alltid superdupertrött på kvällen när jag går och lägger mig, men när jag precis är på väg att somna börjar jag alltid tänka på något, vad som helst. Och så ligger jag där, timme efter timme. Klarvaken. Dom senaste nätterna har jag väl slocknat vid två typ? Resultatet v det blir att jag är skittrött och på dåligt humör när jag vaknar upp på morgonen istället. Samma sak varje natt.. Och okej, jag erkänner. Det ska bli rätt soft med semester, men jag tror fortfarande inte att det är bra att vara ledig flera veckor i sträck. En vecka, ja. Två? Tveksamt. Tre veckor? ALDRIG IN MY FUCKING LIFE. Nu: På väg till jobbet, sen heeeeem.



Kommentarer
Petra

Har du provat avslappningsövningar efter ett avslappningsband? Helt klart att rekomedera om dy hittar rätt "röst"

Svar: Det kanske jag ska göra.. Tips på något avslappnignsband och övningar? :)
Saaaaandra

2012-07-11 @ 23:24:28
URL: http://Http://skrutta.blogg.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0