Tre guldpengar kom tandfén med..

Annat var det när jag var liten! En femma kunde jag få, eller en tia på sin höjd. Ticke var överlycklig! Han har berättat flera gånger nu hur det gick till när han drog ut tanden.. Först försökte han två gånger, men det gick inte. Tredje gången funkade det (uppenbarligen) och då lossnade den! "Jag var trött på att ha en lös tand där, så bag försökte och försökte och sen klarade jag det! Jag var inte ens rädd, mamma! Jag var SÅ HIMLA MODIG!" Plutten då. Han har inte ens nämnt den lösa tanden alls, varken för mig eller Dennis. Jag är så stolt över min supergoa son, så jag tror jag spricker!! Fem och ett halvt år är han, min underbara, fina, snälla son. Btw, han kan läsa också. Vissa ord är såklart lite svårare än andra, men läser - det gör han! Jag är verkligen helt galet stolt över att vara mamma åt just den grabben! <3



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0