Bitterheten talar.

Hejhej, hallå! Dom senaste dagarna har verkligen varit bajsjobbiga. Riktigt pruttjobbiga, som en stor fet böld i arlset. Pallar inte med skiten längre, så jag funderar på att bara göra något drastiskt åt saken. Välja en väg i livet där man inte stöter på negativiteter och sånt... Ja, jag vet. Det kan bli svårt. Så egentligen borde jag bara se till att jag inte påverkas av såna struntsaker som händer runtomkring. Kanske? Äh, jag vet inte...

Och till råga på allt blev nästa vecka precis helt jävla körd. Ingenting går någonsin som jag planerar..

Men på jobbet går det bra iallafall! Jag stormtrivs fortfarande, känner dock att det faktiskt har blivit lite mycket för mig den här månaden. Men det blir ett bra klirr i kassan den tjugofemte! Ett riktigt bra klirr! :)



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0