Första juni - första vinterdagen?

Tjabba, tjena, hallå!
Jag har börjat väga mig varje morgon nu och jag har legat stadigt på en viss siffra. Idag, däremot, när jag vägde mig, då trillade den där lillelille pinnen ner ett halvt snäpp! Förstår ni vad det innebär? Min morgonvikt är ett halvt kilo mindre idag än den var igår! Jag har bara 4 kg. kvar till min målvikt, vet att jag skrev för ett tag sen att målet var att gå ner 8 kg. Det har tagit mig 1½ månad utan träning(!!) att gå ner fyra kilo. Så, om jag börjar träna igen nu, då kanske det bara tar 2 veckor?, haha! Fyra kilo är väl lite mycket att ta i, men under 60 kg. ska jag. Det kan vara 0.5 kg kvar, eller 3 - det vet ni inte. Nä, nu måste jag stressa i ordning mig själv! Hörs sen.



Kommentarer
Jenny

Hej! Man får tillägg beroende på hur mycket hästarna tjänat! Dom som stod på start hade knappt 30.000 på sig och den jag red hade sprungit in över 300.000 kr! Så då fick han starta långt efter! :)

2012-06-03 @ 09:22:10
URL: http://caspadia.blogg.se/


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0