Hahaha!

Fick en kommentar av någon anonym om att det var på tiden att jag städade någonting. Ja, det kanske det var. Nu brukar jag ju visserligen städa, men det är ju inte direkt så att jag bloggar om det. Har faktiskt ytterligare en lägenhet att städa ordentligt. Helt sjukt vad med skräp det hamnar i den lägenheten hela tiden! Men det ska bort därifrån. :)
I detta nu ser det ut som ett riktigt bombnedslag i hallen här. Det fixas till imorgon när jag kommer hem från jobbet, ska bli så skönt att bli av med en gammal bokhylla, en tv och massa kläder för barn i 3-årsåldern. Har hur mycket som helst liggandes! Man samlar på sig så himla mycket under småbarnsåren..

Nu ska jag sova, ska ju upp till jobbet imorgon igen! :)



Kommentarer
Petra

Ja visst samlar man på sig mycket grejjer??!!! Jag brukar slänga Claudias gamla kläder till myrorna eller försöka skänka/sälja. Känns inte helt bra att bara kasta.. Duktig du är som städar då! Själv skulle jag verkligen behöva, men just nu läggs energin på tomten.. Hoppas det blir klart snart..

2012-06-07 @ 22:56:34
URL: http://Http://skrutta.blogg.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0