Don't hold on to tight.

Ikväll ska jag vara barnvakt åt supersöta Vincent! Ska bli trevligt. Hans mamma ska gå ut och roa sig, och eftersom jag ändå ute hade något inplanerat ikväll tänkte jag att jag skulle ställa upp :) Och så kan jag dessutom titta på Big Brother! Lyckan är gjord för ikväll.

Annars händer det faktiskt inte så mycket, jag jobbar och sliter och har så jävla roligt på jobbet! Dock höll jag på att få en liten panikattack idag.. Jag stos ute på lastkajen, och så kom det en stooooor duva och satte sig på en lampa en liten bit ifrån mig. Jag är ju livrädd för fåglar! Den reste liksom "ragg" och var säkert jättearg på mig för att jag stod där. Uschiamej! :( Jag överlevde, den flög iväg så jag kunde springa fort som faan till koden och sen till dörren..

Ser ni äcklet?



Kommentarer
Petra

Den reste inte ragg.. Den burrade:) så gör dom väl när dom ska sova? Burrburr

2012-03-30 @ 13:18:37
URL: http://Http://skrutta.blogg.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0