En måndagsmorgon i Jakobsberg.

God morgon.. Trött som ett as, lyckades sova hela natten igenom iallafall från typ tre-fyra någon gång, fram till sju. Det känns rätt skönt. Har världens huvudvärk just nu, antagligen för sömnbristens skull. Tack för den, liksom.. Annars lever väl livet vidare som vanligt, jag hänger dock inte riktigt med i allt runt omkring, känns det som.

Ticke fyllde ju fem år i tisdags, min stora fina grabb! Han har fått flera presenter under veckans gång av folk som inte kunde närvara. Igår t.ex. fick han en flexi-trax-bana av sin morfar och en till. He loves it!

Nu ska jag ut med Kiara, hörs sen.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0