Finbesök på jobbet

Morsning! Har sovit lika illa som en gnu sover under ett snötäcke, så nu är jag trött - riktigt trött.
Christopher verkar ha sovit hur gott som helst, han kom och väckte mig redan vid sex! Visserligen skulle klockan ändå ringa 06.15, men ändå...

Igår var jag förresten riktigt produktiv! I samband med i köpet av den nya teven till vardagsrummet köpte vi även ett ljudsystem (5.1). Alla högtalare har sedan dess stått dels på fönserbrädan, dels på tv-bänken och så har en stått på golvet(!!). Men igår fick jag äntligen rummet ur arslet och ringde Dennis mamma för att låna en borrmaskin. Så nu har vi fyra högtalare på väggen, jag är så jävla bra! Fast det var faktiskt Dennis som borrade.. Jag tyckte han kunde få visa vilken man han är! ;)

Nu ska jag plocka undan från köksbordet och plocka i ordning min laptop och så eftersom den ska med till jobbet. Ska helst inte glömma filmer till Christopher heller.

Ttyl! :)



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0