I thought you told me you'd never leave me

Det är ingen bra dag idag. Ryggen värker, någon har öppnat nattklubb i huvudet, jag är trött.. Det känns som att det bara kommer bli värre med allting under dagen. Ungefär som att någon tänkte att "nej, nu har Sandra mått okej lite för länge, nu jävlas vi med henne igen!". Jag har varken tid eller råd, och framförallt ingen ork, till att ha ont längre. Och så ringde jag till vårdcentralen idag för att boka in ett planerat besök, och då sa dom att jag ska få träffa en läkare som jag absolut inte vill träffa. "Då får jag be dig att lista om dig till någon annan vårdcentral" svarade telefonisten då. Jo, men tack för den.

I övrigt händer det väl ingenting speciellt. Christopher kommer hem på lördag och stannar till måndagen veckan efter. Saknar honom som sjutton, hela tiden! På tisdag fyller han år, så vi ska ha lite fikamys och presentöppning hemma då :) Tänk att den lille grabben redan blir fem år! Var inte alls länge sen han var en liten pytteknodd :)



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0