Lite av varje, kanske?

Helgen som passerade nyss var den roligaste helgen på läääänge! Känns som att kg aldrig har skrattat så mycket som jag gjorde då. Men så blev det måndag igen och jag återgick till vardagens rutiner igen. Visserligen var det också rätt kul, älskar ju mitt jobb! Hade fullt upp hela tiden där igår, men det är bara roligt :)

Idag börjar jag inte förrän 10.30, så jag har det rätt lugnt och skönt nu när både Dennis och Kiara är borta.

Ja, som ni märker så har jag verkligen noll att tillföra just nu. Har skitont i huvudet.. Har haft det ett par dagar nu. Bajs på den. Nu ska jag fortsätta ta det luuuugnt.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0