Onsdag, 21:a mars.

Christopher fyllde år igår. Han fick en present i förskott av Dennis mamma och hennes familj; ett garage som han så länge velat ha, och tre bilar att köra i garaget. Igår, på självaste födelsedagen, fick han en "frukosttårta", en vanlig dubbelmacka med lite jordgubbssylt och fem tårfylld på och så fick han öppna två presenter. När vi kom till mitt jobb igår fick han presenter av min chef och en kollega till mig.
När vi kom hem fixade jag i ordning en tårta lite snabbt. Tog ungefär en kvart att slänga ihop den, men den var rätt fin ändå :)
Han fick ytterligare fyra presenter, av sin gammelmormor fick han 500:-.

Nu måste jag stressa på lite så vi hinner med bussen. Hörs sen!



Kommentarer
mamma

Du glömde mej... vad fick han av mej???

Tårtan blev riktigt fin :-)

2012-03-22 @ 20:39:34
URL: http://anazon.blogg.se/
Petra

5 minuter??! Jättefin tårta:) mitt jobb suger verkligen musten ur mig, haha, helt tom i bollen.. Tänkte på både Danne och Christopher, grattade jag på fb kanske? Men världens största mostergrattis med pussar och kramar..

2012-03-22 @ 22:12:26
URL: http://skrutta.blogg.se/


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0