Ute i god tid.

För en gångs skull är jag ute i riktigt god tid. Tåget till Göteborg går om 1 timme och 15 minuter, och jag är redan på väg in till centralen. Ska köpa mig en smörgås och en kopp kaffe på Pressbyrån så att jag får lite frukost i mig. Det är ju riktigt dyrt att köpa sånt på tåget. Dock tror jag att kaffet är gratis för mig eftersom jag har SJ Prio-kortet på nivå grå :)
Längtar tills jag sitter på tåget på väg ner.. Jag ska försöka vila en liten stund på tåget så att jag är någorlunda pigg när jag och Christopher ska åka hem till Stockholm igen. Fick med mig tre böcker hemifrån till honom så att jag kan läsa lite för honom på väg upp.




Kommentarer
mamma

Hälsa till mitt underbara barnbarn från mej. Saknar er så mycket, men vi ses ju snart :-)

2012-03-18 @ 12:40:04
URL: http://anazon.blogg.se/


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0