Invigning

Idag har vi en stor invigning på jobbet, ska bli superkul att jobba! Börjar om ungefär en timme. Vet inte riktigt bär jag slutar, men kan tänka mig att det blir tidigast vid 21-tiden..
När jag var ute med Kiara vid 11 idag upptäckte jag att mina skor som jag tänkt jobba i var trasiga, så det var bara att kasta sig in i bilen, bränna ner till Skopunkten och köpa ett par nya. Hann hem en snabbis för att hämta svarta strumpor också innan Dennis körde ner mig till tåget. Så, på cirka 20 minuter hann jag köpa skor, hämta strumpor OCH springa in på Pressbyrån på stationen för att köpa en red bull och tuggummin :) Like it!

Nu ska jag fortsätta med muaiklyssnandet. Hörs sen!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2509660/images/2012/pic_202227575.jpg" class="image">



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0