JA, jag lever!

Tjaaaapp allihopa! Ville bara tala om att jag lever. Mår skitdåligt just nu, har gjort det hela veckan.. Hade feber igår kväll, men jag drog iväg till jobbet ändå idag! Jag hade ju faktsikt ingen feber imorse :)

Igår var vi iväg och storhandlade. Först var vi på IKEA och spenderade massa pengar, sen till MediaMarkt och spenderade ännu mer där. Sen drog vi till Willys och "storhandlade". Blev inte så mycket grejer egentligen, mest hygien- och städartiklar. Jag har ingenting annat att skriva om, har typ inget liv för tillfället. Jag jobbar, kommer hem och är dötrött, går och lägger mig för att sova.. Och sen ska jag upp igen vid sex-tiden. Och så joooobbar jag, kommer hem, slappar, sover... Jobba, hem, slappa, sova. Jobba, hem, jobba, hem. Men jag trivs med det här livet! Älskar mitt jobb, verkligen. Jobbar med så bra människor med superhärliga personligheter! Vi har "klassens clown", och en kille som är luuuugn som en filbunke och så mig - den bitchigaste av dom alla..


Nu måste jag gå och lägga mig. See ya!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0