Long time, no seen?

Trots den totala avsaknaden av sömn i natt är mitt humör på topp! Allting flöt på helt galet bra idag på jobbet. Jag var klar med allting strax innan vi öppnade restaurangen för dagens första gäster. NAJS! Däremot känner jag mig lite mörbultad i huvudet... Vädret har inte varit speciellt stabilt idag, det har mulnat till flera gånger under dagen. Ibland har solen lyckats kika fram bakom dom tunga, gråa molnen.. Jag antar att den kvava luften var ett resultat av mulet/sol/duggregn. Slängde i mig två Alvedon och ett stort glas vatten innan jag gick från jobbet, och det känns faktiskt som att huvudvärken är på väg att fly sin kos :) *peppar peppar*

Jag har jobbat galet mycket i veckan. Imorgon har jag sista passet, sen tar jag HELG! Apskönt!! :) Nästa vecka blir inte lika intensiv eftersom vi har stängt på lunchrestaurangen torsdag-fredag. Då blir det långhelg och massa mys med bästa grabbarna. Nu ska jag fortsätta med mitt musiklyssnande. Ska försöka uppdatera senare (om jag inte får sån där hemsk bloggtorka igen..).



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0