Ny telefon, nytt nummer, nytt humör.

Mitt humör är fortfarande helt utmärkt bra! Men jag börjar känna mig lite trött nu, lagom tills att jag ska hänga tvätten och köra igång ytterligare en maskin. Såklart. Jag får helt enkelt försöka pigga upp mig med en promenad hem till Dennis mamma så att jag kan låna nål och tråd. Mina fina svarta byxor som jag ska ha när jag jobbar imorgon är TRASIGA! Haha, sömmen gick upp lite i höften för över tre månader sen och jag har inte fått tummen ur arslet för att laga dom. Har ju liksom inte behövt det. Men nu jädrar, nu måste jag fixa't!

Dessutom har jag värsta tofsbullen i håret.. INTE OK.

Btw.. Jag har ju inte berättat att jag beställde en ny telefon igår! Just nu har jag ju en iPhone 4, svart. Skitful, hatar den tokigt mycket. Spricka på framsidan, dock inte på sjävla skärmen. Den är cepeskadad och allmänt störig. Så nu har jag beställt en iPhone 4S istället, en vit. Tycker dom vita ser mer feminina ut :) 3-5 arbetsdagar sa tjejen på Telenor att det skulle ta för min nya bejbi att komma hem till mig! Längtar.
Och så har jag dessutom bytt telefonnummer. Och så har jag inte kvar några nummer till någon, förutom dom jag kunde utantill såklart.. Och det var inte många, ska ni veta!

Nu ska jag ut med hunden, passar på att gå förbi Dennis mamma då.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0