Projekt: Rensa sovrummet!

God förmiddag alla läsare. Haha, alla? Min statistik har sjunkit från alla till typ båda, haha!
Jag är sjuk, har åkt på städinfluensan.. Den senaste timmen har jag sysslat med att rensa ur en bokhylla i sovrummet, för den ska in i Tickes rum. Jag har dammsugit och torkat golvet i rummet också, så nu luktar det FRÄSCHT, ingen gammal hundspya här inte! :) Måste dock försöka poka lite på Dennis så jag kan få hjälp att släpa ut tjockisteven ur Tickes rum, den är grovt tung! Har ett litet problem bara, vad gäller alla saker som var i bokhyllan... VAR SKA JAG LÄGGA ALLT DET??! Haha, så det kan gå.. Får tömma min ena garderob och använda den som förvaringsutrymme för saker vi inte använder istället. Japp.

Nu ska jag ringa mamma och höra hur det blir idag. Ciao!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0