Today, YAY!

Idag, mina vänner, har jag och Ticke fått mycket gjort! Vi har varit på IKEA och inhandlat lite nödvändiga saker till lägenheten. Ticke var i deras Småland i typ 35 minuter mesans jag gick och plockade på mig allting vi skulle ha. Efter IKEA gick vi över till Elgiganten och köpte ett spel till Dennis; Diablo 3. Vad nu det ska vara bra för...?
Efter det knatade vi hemåt igen, och jag kan lova er att det var RUSKIGT tungt att bära IKEA-kassen så lång bit.. Usch!

Vi hann vara hemma i ungefär en timme innan det var dags för oss att knalla ner till centrum och köpa en kalender till Dennis. Han börjar få mycket spelningar nu, så det behövdes. Det är ju lätt värt att ha en sådan när man har mycket planer!

Fredagsmyset är klart för denna fredag, imorgon vankas andra planer! Bl.a. Är det cirkus för Dennis och Ticke-Tussen. Och så ska vi försöka hinna med att träffa mamma en stund och sen pappa och C. Nä, har inget mer att dela med mig av nu. Bjuder på en bild på mig och Ticke :)



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0