TrötterSandra

Det blev inte så mycket varmare idag.. Vid 12-tiden låg vi väl på runt 12 grader har jag för mig. Usch, jag som hann vänja mig vid värmen som var i helgen! Hoppas det blir bättre nu i helgen istället, för då är jag leeeedig! Funderar dock på att försöka sno åt mig ett pass från någon av tjejerna, eventuellt på lördag kanske? Bara det inte är öppning så är jag nöjd...

Just nu är jag så trött att ögonen går i kors. Tänk om jag hade skelat också, hade ju inte sett riktigt klok ut, haha! Tur att jag inte gör det då.. Det känns lite som att tiden står stilla runt omkring mig för tillfället. Allt som kunde gå fel idag har gjort det, och nu verkar tiden inse sitt misstag och försöker väl få mig att slappna av lite grann. Tack! Nej, dags att nanna kudde nu.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0