What a day!

God morgon, torsdag! Larmet på telefonen ringde i fyra minuter imorse innan jag fattade att det var dags att kliva upp. Drömde någon konstig dröm om "The Circle" som jag letade efter i en låda eller vad det nu var. Och själva "The Circle" bestod av en rund ring som kom upp på min iPhone när 06:00-larmet skulle ringa. Knäpp dröm.

Igår blev det inget kvällsjobb för mig. Rätt nöjd över det trots allt, för jag kommer jobba idag+ikväll, imorgon dag+kväll och på söndag från 15.00. Så, på lördag som är min lediga dag tänkte jag bara vara hemma och ta det lugnt! Städa lite, kasta saker som vi inte behöver, kanske dra en repa till älskade IKEA? Mycket planer, men som vanligt lär det vän inte hända någonting av det, haha! Nä, dags att göra mig i ordning nu. Hörs sen, PUSS!



Kommentarer
Jenny

Det där ser nästan ut exakt som när jag äter tacos.... Måste ligga i släkten

2012-05-24 @ 23:50:29


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0