Hallå i stugan!

God kväll. Jag är jättedålig på att blogga för tillfället, men jag har så mycket runt omkring mig. Jag måste plugga teori så att jag förhoppningsvis klarar teoriprovet när jag har det, jag måste fixa och dina och trixa och fixa. Blä. Och angående pluggandet... Det känns inte som att någonting fastnar i huvudet på mig. Är jag så trög att jag verkligen inte förstår? För det känns så. Det känns som att jag är så trög och korkad och att det är därför ingenting fastnar i mitt tomma huvud..
 
Annars rullar väl allting på som vanligt. Typ. Jag jobbar fortfarande inte, och jag har typ ångest över att inte kunna kliva upp på morgonen för att åka till mitt jobb. Jag saknar min arbetsplats som faan, hade alltid så jävla roligt där! Men ja, imorgon får jag väl träffa några kollegor iallafall. Ska äta middag på något ställe inne i stan typ, trevligt!
 
Nu ska jag ta ut Escobar på en sista kiss, sen är det nog dags att sova.
 
 


Kommentarer
Petra

Men klart att någonting fastnar;-) nöt på bara, förklara olika situationer i trafiken för D för att befästa det du läst om. Inför en kurva så gör man si eller så, när ett utryckningsfordon kommer gör jag så här, när en buss ska köra ut från en bushållsplats så gör jag så här om det är under 70/över 70... Osv osv!

2012-10-03 @ 12:27:26
URL: http://Skrutta.blogg.se
Jenny Ryman

Varför jobbar du inte?

2012-10-03 @ 22:02:50
Jenny Ryman

Svar: ja du. Hon tål inte att folk gör på sitt eget vis och att hon inte får vara med och styra och ställa. Hon har kontrollbehov och sa man åt henne fick hon värsta vredesutbrott. Hon va tvungen att skriva upp alla dagar och tider vi jobbade så hon skulle ha koll på det. Allt skulle hon veta och lägga sig i. Så det blev som det blev. Sen skulle hon ha en sån vansinnig hyra också. Dyrare än vi ska få hyra en hel gård för nu. Och hos henne hyrde vi bara några rum och våra egna saker fick vi inte ha för hon hade aldrig packat bort sina! Så hon tröttna helt enkelt på oss. För hon inte fick lägga sig i.

2012-10-03 @ 22:06:09


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0