Det känns inte så roligt längre.

Det går lite upp och ner nu, men det gör det väl alltid? Det känns lite som att jag lever i en dålig såpopera från 90-talet, så jävla mycket drama, intriger och allt vad det innebär.


Ingenting känns speciellt kul längre. Det känns inte kul att söka jobb, det känns inte kul att jag förhoppningsvis börjar plugga i januari.. Det känns inte kul att jag snart fyller år. Och framförallt; det känns inte kul med körkortet längre. Jag vill bara lägga allting på is ett tag, tills jag känner mig manad att ta itu med saker och ting igen, men ingenting kommer bli bättre av det.

Jag vill bara försvinna härifrån ett tag nu.



Kommentarer
En vän.

Men du, kämpa på. Du kanske har en tuff uppförsbacke nu, men jag lovar att det kommer en nerförsbacke. Och då kommer du känna dig stolt över att du faktiskt tog ditt körkort, kanske börjat plugga eller fått ett nytt jobb som du trivs med. Du fixar det här!

2012-09-11 @ 18:48:45


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0