Escobar

Okej, jag har hittat en nackdel med att ha hund. FISARNA! Urk, blä! Stinker satana. Escobar har följt efter mig som en liten svans hela kvällen, just nu ligger han i soffan på ett påslakan som vi inte använder till något täcke. Han har utforskat lägenheten lite grann och imorgon drar vi en runda i området här så han får bekanta sig med nya dofter och allt vad det innebär med en flytt för honom. Grabben har iallafall hittat en kompis hemma redan, han gick omkring med den i munnen ett bra tag, låg och "snuttade" på den jättelänge. Jag hoppas att Escobar kommer känna sig hemma hos mig, Dennis och Ticke.. Han är ju trots allt min lilla bebis!
 

Liten mopsherre på ca. 4 år med ett mjukisdjur i munnen.

 
 
Escobar.


Kommentarer
Petra

Det blir säkert bra med:) förstår du varför han kallas mopsFISEN nu då? Hihi!! ",

2012-09-17 @ 09:43:54
URL: http://skrutta.blogg.se
Anonym

Vad hände med andra hunden du hade?

2012-09-17 @ 15:49:08


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0