Ett sömnlöst dygn, kanske?

I natt har jag fått ungefär 0% sömn. Jag lyckades inte somna innan Dennis kom hem från jobbet igår, nä, istället höll jag mig vaken fram till typ frikkin' sex imorse! Vaknade vid niotiden och klev upp. Då var redan Ticke och Dennis uppe, Ticke klev faktiskt upp innan jag ens hade somnat... Men ja, vi hade lite familjemys på morgonen framför teven :)
 
Om någon timme drar vi iväg ner till Skopunkten (hoppas jag). Måste köpa nya gummistövlar till lille prinsen och ett par nya skor till mig (om jag hittar några).. Ååååh, jag älskar skor!
 
 


Kommentarer
Petra

Tjeeeeeena:-)

2012-09-04 @ 08:59:17
URL: http://Skrutta.blogg.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0