God kväll.

Jag och lille Escobar har varit ute flera timmar idag. Vi har gått i skogen, på grusvägar, över stock och sten, och sen tillbaka hem. Det är så skönt att vara ute och gå. Vi ska gå ut igen om en liten stund, men just nu verkar han vara rätt så trött, han ligger bredvid mig och snarkar. Haha, han låter som min mamma gör när hon snarkar! Snajsigt värre.
 
Imorgon fyller jag år, usch. Jag vill inte bli äldre. Min värsta mardröm för tillfället är faktiskt att fylla år, speciellt hela tjugofrikkingfem år. Jag har alltid sagt att jag kommer dö på min 25-årsdag, men just nu känns det väl inte så nära sanningen..
Min mormor satte in 500:- på mitt konto som present, och dom pengarna lär nog oavkortat gå till körkortet (som jag fortfarande inte har bestämt hur jag ska göra med). Jag har sån beslutsångest över det, sparar hellre mina pengar just nu och ser till att kunna betala räkningar och sånt onödigt dravel...
 
 


Kommentarer
Egon..

Det är inte så hemskt att fylla 25... Jag har provat och jag dog inte.. Men sen blir jag aldrig äldre heller. =P

Svar: Nä, men jag har sagt ända sen jag var typ 13 att jag kommer dö på min 25-årsdag.
Saaaaandra

2012-09-19 @ 21:36:45
Fia

Vilken sötnöt till hund! Men hade inte ni en stor blandis förut? Eller va ni bara hundvakt? Grattis i efterskott 🎉

Svar: Jo, vi hade det, men det funkade inte alls. Hon mådde inte bra av att bo hos oss.. Och så hade hon jättemycket problem med magen, så hon kräktes typ konstant.. :(Tack så mycket! ;D
Saaaaandra

2012-09-21 @ 12:46:42
URL: http://finest.se/feiia


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0