God(?) morgon!

Alltså, USCH! Jävla Dennis, alltså. 09.23 skickade han sms till mig och skrev att jag skulle lyssna på Radio Metropol. Fine, jag startade radion och satte mig vid köksbordet. Så ringde min telefon, Dolt nummer, trodde det var vårdcentralen som ringde. När jag svarade lät det som typ, haha, turkmusik eller något sånt och någon som sjöng typ happy birthday. Jag blev lite överrumplad, och lite irriterad.. För seriöst, vem fan ringer och sjunger i telefonen? Haha. Jag hatar sånt där. Fast, ja... Det var väl lite roligt. Blev typ bajsnervös och visste inte vad jag skulle säga, mm & jaa var det enda jag fick fram i princip. Men ja, tack. :)
 
 
 
 


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0