Hemmafru à la carte.. Tummen ner.

Jag saknar mitt jobb. As hell. Alltså, verkligen galet mycket. Jag saknar mina kollegor, världens bästa! Saknar att ha någonting att se fram emot att få göra på dagarna. Nu? Nämen vadå, att gå hemma borde ju vara rena semestern? Mm, jotjena. Jag blir bara stressad. Jag måste diska, tvätta, städa, laga mat, och nu även aktivera Esco och även se till att jag är hel och ren. Jag ska söka jobb (USCH!), försöka träffa vänner, kanske gå till gymmet, träffa någon korkad läkare.. Ja, you name it. Förut skulle jag typ bara jobba och sen hem och laga mat. Nu när jag inte jobbar tycker jag inte att Dennis ska behöva hjälpa till så mycket hemma eftersom det är han som får dra hela jävla bördan med att jobba dygnet runt typ. Det är inte mer än rätt att jag iallafall försöker se till att det är rent och snyggt hemma hela tiden. Så ja, det blir ju så att jag gör allting. Men som sagt; det gör inte mig någonting alls.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0