Ja, jag VET att det är lördag.

Men USCH! Jag hatar den här dagen. Jag blev väckt klockan TOLV av någon som ringde mig, not okay. Har folk ingen skam i kroppen längre? Haha..
Ikväll ska jag hem till en människa och dricka lite vin, sen drar vi till Jakan och skakar lite på våra små rumpor. Eller ja, min är ju inte så liten.. Men lite får man väl ljuga i bloggen? ;) Jag ska försöka få Dennis att köra ner mig till centrum om en liten stund, skulle vara så snällt av honom. Han kan vara riktigt snäll ibland. Basånivet.
 
Kaffet är snart uppdrucket, magen kurrar efter mat, huvudet skriker efter två alvedon, kroppen tjatar om några timmars sömn. Jobbigt liv jag lever, va?
 
Vi ska förresten få tillökning i familjen! Jag är så sjukt lycklig över det. Ni anar inte vad jag har längtat..
 
 


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0