Jag är inte bitter. :)

Jag vet vad ni tänker. Tror hon på allvar att vi är intresserade av att läsa om hennes miserabla liv en lördag? Och jag veeeet. Jag borde göra massa annat istället. Typ baka, diska, städa, plocka, tvätta, hänga tvätten som jag glömde igår(!!!!! (Dennis kommer bli galen)), eller bara vara. Men nej, jag sitter här istället. Jag har faktiskt viktiga saker för mig, som att söka jobb. Jag vill bara ha något extra fram tills jag kan börja plugga i januari. Vet precis vad jag vill plugga, men frågan är ju vilket av programmen jag ska välja. Typ.
 
Ang. min jävla design.. Jag ska ändra och ändra och ändra på den. Men ja, jag suger på att göra designer, speciellt nu när blogg.se har ändrat så jävla många saker. Skit också.
 
Nä, ja ä' int' bitter.
 
 


Kommentarer
Fia

Det var bättre design innan, enligt mig iaf ;)

2012-09-15 @ 15:41:24
URL: http://finest.se/feiia


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0