Jag försöker och försöker..

.. men det går inte längre. I över en timme har jag suttit med ett program för att jag vill installera det så att jag kan fixa lite bilder och så, men det går inte! Jag fattar inte vad jag gör för fel! När jag var yngre hade jag inga problem alls med att hitta lösningar på problem när det gällde datorer och sånt, men nu? Det går inte. Jag är tjej, inte kille. Och idag krävs det tydligen att man är född med en penis mellan benen för att teknik runt omkring ens ska fungera måttligt bra. Inte ok.


Kommentarer
Laura

Jadu.. Det här med datorer.. Tur man är gift med en datanörd ;)

2012-09-04 @ 16:44:11
URL: http://mywaytoahealtylife.blogg.se/


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0