Lördag? Nää, det känns iaf som söndag.

Idag har det varit en riktigt slapp lördag. Skadligt slapp och trist. Hade hoppats på en lugn hemmakväll med Dennis, men så ringde dom från Riddar Jakob och frågade om han kunde komma ner och spela eftersom den andra som är DJ på det golvet var sjuuuuuk. Dennis sa ja, så nu är han där nere och gör det han tycker om bäst, och jag sitter här och glor. Inte ett dugg kul.
Igår var han förresten med i en tävling, han vann och ska vara med i finalen som är på fredag någonstans inne i stan. Grymt kul för honom! :) Hade gärna varit där igår för att se, men ikke. Skulle väl egentligen vilja gå på finalen på fredag också, men ikke. Jag kommer väl antagligen göra det jag faktiskt gör bäst nu för tiden; rulla mina jävla tummar.
 
Närå, jag är inte bitter.
 
 


Kommentarer
Fia

Varför ska du inte dit? Jag hade helt klart gått!

2012-09-23 @ 12:16:32
URL: http://finest.se/feiia


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0