Nervöööööst.


 
Usch och fy! Jag blev skapligt nervös för en liten stund sen... Jag har nämligen varit så duktig och bokat in halkbanan (som är på måndag), teori och uppkörning. Dom två sistnämnda kommer äga rum lite senare på året, najs! Hade ju körlektion igår, och den gick helt jävla åt helvete. Jag var typ någon annan stans och åkte omkring, det var ingen behaglig färd inte. Idag gick det mycket, mycket bättre och det sa läraren också. Så ja, han föreslog att jag skulle boka tid för uppkörning och det där. Ska låna bil från skolan också, och det känns skönt som fan! Den bilen känner jag ju nu, skulle vara jobbigt att sätta sig bakom ratten på en bil som jag inte kan..
 
Nä, nu ska jag plugga lite teori. Ikväll drar jag hem till en väldigt bra människa :)
 
Och förresten, gårdagen var typ den bästa dagen på lääääänge. Fick massa baksaker, bland annat två elvispar, haha! Men världens bästa present var ändå den Dennis gav mig; han betalar mitt körkort, den fina karl'n! Tacksomfanförallt! :D


 
 


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0