Segslappardag.

Alla tusen saker som jag hade tänkt fixa idag blev en jävla sörja. För det första hade jag ju körlektion tydligen. Dom ringde från skolan och påminde mig och min snälla lärare hämtade mig nere vid Ica. Nu är jag iallafall godkänd på backning runt hörn och att vända med hjälp av backning. Känns skönt! Läraren sa att halkbanan nog var en bra boost för mitt självförtroende, för idag körde jag helt felfritt, LYCKA. Men ja, jag hade ju tänkt tvätta upp all tvätt också, två maskiner har jag fått ihop hittills.. Blir ikke mer idag. Disken står orörd och maten har jag inte ens börjat med. Dammsugaren står på sin ålats och samlar lite mer damm, moppen står där den ska vara. Orörd. Den här dagen har då inte varit rolig.



Kommentarer
Petra

Vart körde du halkan?

2012-09-25 @ 16:59:13
URL: http://Skrutta.blogg.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0