Thank God it's FRIDAY!

God morgon! När det här inlägget publiceras ligger jag i sängen och sover. Basånivet, liksom. Ikväll (jag skriver ikväll eftersom det kommer vara ikväll när det här blir läst) ska jag och Denise åka in till stan tillsammans med Dennis. Gillar't grymt mycket. Tävlingen som Dennis var med i förra veckan avgörs ikväll, och jag ska hålla varenda liten tumme jag har att han vinner! Fast ja, man ska ju bara hålla en, så det blir ju så jag får göra då.
 
Annars händer väl inte så mycket idag. Jag och karlsloken ska åka ut till Lidingö och typ äta lite lunch och så, sen ska jag ner till Värtahamnen och fixa med mina timmar som jag tydligen missat fylla i.. Klantigt! Har inte fått min lön än på grund av min klantighet, men det gör inget. Jag får ju skylla mig själv liksom.
 
Förresten, nu när jag inte jobbar längre.. Dagarna flyter verkligen ihop till en riktig sörja. Hatar min rygg för att den inte klarar av det där yrket, jag älskar ju mitt jobb.. Jävla kroppjävel. Men jaja, jag får hitta på något annat att göra. Ska ju ändå börja plugga i januari om inget annat idiotiskt kommer i vägen. Och snaaaaart har jag mitt efterlängtade KÖRKORT! YEAHYEAH!!!
 
 


Kommentarer
Jenny Ryman

Önskar jag var lika duktig med körkortet! Ska börja läsa igen så fort vi kommit in i huset riktigt!!!

2012-09-30 @ 21:07:50
URL: http://Caspadia.blogg.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0