Tisdag, mitt på daaaagen.

Nu har jag bara två steg kvar på vägen mot körkortet! Gjorde halkbanan igår och det är det roligaste momentet under övningskörningen, kan jag tycka. Grymt roligt! Var dock äckligt nervös på vägen dit, men så fort jag satte mig bakom ratten i bilen jag skulle köra så släppte allting och det flöt på som ingenting. Bara teori och uppkörning kvar nu då.. Har min sista lektion på skolan på måndag nästa vecka, känns dock som att jag behöver köra lite grann inför uppkörningen också. Kan ju inte gå körfri fram tills dess, då lär jag ju typ bajsa på mig när jag väl sitter där och ska köra upp. Men ja, det återstår att se.

Känner mig lite som Agda, 86 idag. Rullatortanten, typ. Kroppen värker, huvudet bultar.. Och till råga på allt har jag ungefär tusen saker att fixa. BLÄ.



Kommentarer
mamma

vad roligt, sandra. du som var sååå nervös igår :-)
du klarar resten oxå, hjärtat

2012-09-25 @ 14:03:43
Petra

Du kommer att grejja körkortet:) men med tanke på Agda 86.. Hur är det med gikten då? Inga besvär med den;-)

2012-09-25 @ 16:58:41
URL: http://Skrutta.blogg.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0