Tre saker ni inte visste om mig..

Hihi, här kommer en såndär urtråkig lista med saker ni inte visste om mig. Pass opp! Det kanske kommer någon liknande om några dagar igen? :)
 
  1. Jag kunde inte ljuga när jag var liten. Mamma och pappa visste direkt när jag gjorde det, för det syntes på mina näsvingar.. Dom fladdrar nämligen snabbt som attan när jag ljuger. Fast ja, idag har jag lärt mig kontrollera dessa ofrivilliga rörelser som näsan gör.
  2. Jag sög på tummen tills jag var tolv år. Haha, det ni! Tummen var min bästa vän typ. Idag är jag fri från tummen som tur är!
  3.  Jag är livrädd för att gå längs med bilvägar. Även om det är på en trottoar så tror jag alltid att biljävlarna ska köra på mig. Men jag tänker att så fort jag har tagit körkort så är det JAG som ska skrämma skiten ur alla små oskyldiga tjejer i 25-årsåldern! Mwhah!

Tråkiga fakta, I knoooow. Men i brist på något vettigt att skriva så får ni nöja er med detta.
 
 
 


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0