Ett smärtsamt minne.

Eller inte alls. Nu när jag har såhär ont som jag har, så kan jag inte låta bli att tänka tillbaka till augusti när jag ramlade i badkaret och slog i ryggen och fick så jävla ont att jag knappt visste vad jag hette. Jag minns att jag åkte in till akuten på Danderyds sjukhus då, mamma var med. Och läkaren frågade mig "har du någon pojkvän?" varpå jag, plikttroget, svarar att "ja, jag har ju det". Läkaren bad då mamma gå ut ur rummet och vänta en stund. "Är han elak mot dig, Sandra? Du kan få professionell hjälp här från oss på sjukhuset.". Jag skrattade (eller ja, försökte skratta. Det gick inte så bra med smärtan) högt åt henne.. Haha..



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0