God kväll, onsdag.

Jag har varit och jobbat, köndevatt jag behövde göra det idag, och dessutom så var jag inbokad på passet redan.. Känner mig dock osäker på om jag ska jobba imorgon eller inte.. Att jobba som dealer är en sak, men att jobba på cafét skulle jag absolut inte klara av i nuläget. Ska till läkaren imorgon, tidigt, och förhoppningsvis få smärtlindring utskrivet. Bröstkorgen gör fruktansvärt ont vid minsta lilla beröring, och var gång jag råkar ta ett djupt andetag känns det som att bröstet ska slitas mitt itu. Blä. Men jag överlever! :)




Jag var förresten och gjorde mina naglar idag! För första gången valde jag glitter, ljust rosa blev det. Köpte en nagelolja också som doftar persika, så nu ska jag lukta mysigt om händerna vareviga dag. :)




Det är dags för mig att sova nu. Jag och Ticke har planerat morgondagen redan. Eller rättare sagt; Ticke har planerat morgondagen:
1. Vi vaknar och äter frukost.
2. Vi klär på oss och tar med Escobar ut.
3. Vi kommer hem, lämnar Escobar, och går sedan ut i någon lekpark.
4. Lunch, efterrätt (frukt), sen en saga.
5. Äh... Don't remember riktigt. Men jag vet att det antingen var "rast" framför teven en liten stund eller så var det lek (fast inomhus).



Nej, nu måste jag faktiskt sova.. Ögonlocken faller bara mer och mer neråt.

https://cdn2.cdnme.se/2509660/6-3/pic_516609b2e087c3706f65d059.jpg" class="image">



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0