Heeeeej torsdag.

God eftermiddag. Jag är trööööött! Jag var hos läkaren på vårdcentralen imorse, och hon valde att sjukskriva mig fram till 28/4 (!!!!!). Usch. Men jag ser det från den ljusa sidan; nu kan jag nog plugga ikapp det jag ligger efter. Det är ju inte direkt ansträngande att sitta med datorn i knät, eller hur?


Om en liten stund ska jag och Ticke gå ut och leka. Vi har varit i Bålsta en stund och ätit lunch och så. Smarrigt! Christopher tog pannkakor, som vanligt, och jag tog en ost- och skinktoast. Efteråt åkte vi hem, jag kör Volvon nu och det är bland det läskigaste jag vet. Från att ha kört en grön liten ärta till Polo, till att kör mardrömmen Volvo.. Usch! Men den är skön att åka i. Jävligt skön.



Igår på jobbet var nog en av de värre dagar i mitt liv. Karaoken var hemsk! Inte någon tog rätt ton, ljudet var inte inställt ordentligt, och mellan låtarna var det ingen musik alls.. Blä. Längtar tills nästa onsdag istället!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0