Måndag, tisdag, onsdag och torsdag..

Det förra inlägget jag skrev publicerades visst lite sent.. Jag skrev det vid 13.30-14.00 någon gång. :)


Jag kom hem för en timme sen ungefär. Var på Mumbai och dealade kort, tjoho vad tiden gick långsamt idag! Av någon anledning var det nästintill folktomt, men lite spel fick jag ändå. Imorgon jobbar jag sista passet den vecka.


Ticke var och lekte med D's lillasyster idag, dom tog med sig grabbens inlines och övade på att åka lite. Najsbajs, det gick tydligen rätt bra för honom. Nu har jag lovat att han och jag ska gå ut imorgon också så att han får öva ännu mer då, och sen när lönen kommer om tretton dagar (!!!) ska jag leta efter ett par till mig också, älskade att åka inlines när jag var liten! Det är ju rätt bra träning också, haha, iallafall för balansen ;)


Nu ska jag lägga mig på soffan och sova. Eller ja, jag ska väl försöka ligga ner. Bröstkorgen gör äckligt ont, det känns nästan som att det brinner i den... Eller typ som att jag har feber i bröstkorgen. Blä.

Godnatt! <3

https://cdn2.cdnme.se/2509660/6-3/pic_516757a8e087c346fe8906ac.jpg" class="image">



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0