Märkligt, va?

Det är så märkligt hur människor kan uppfatta saker och ting så olika. Vad den ena tycker om en specifik sak, tycker den andra helt annorlunda om. Och båda har ju rätt, fast på sitt egna sätt. Man är inte trångsynt bara för att man upplever vissa saker på ett speciellt sätt. Det är man inte. Jag är inte trångsynt för att jag inte tycker om t.ex färgen beige. Du är inte trångsynt för att du tycker om den.

Alla människor tycker och tänker olika. Uppenbarligen. För vissa får man göra det, för andra är det nästan tabu att tycka och tänka på eget sätt.



Nu ska jag lägga mig och kolla på lite tv, sen är det dags för mig att sova...



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0