Nattdags.

Jag har alldeles nyligen kommit hem från Högdalen. Skulle stänga en timme tidigare egentligen, men en minut (!!!!!) efter att jag dragit ut rapporten så kom det en kille och ville spela. Självklart fick han det, inkommande pengar är alltid bra! Slutade helt okej också, inte speciellt mycket han spelade för, men tillräckligt för att jag ska vara nöjd.

Stannade på McDonald's på hemvägen och köpte en cheeseburgare och en liten cola. Börjar känna lite ångest inför det här med våren (som för övrigt vägrar visa sig..) och sommaren. Det är ju snart man ska börja gå "lättklädd", haha. Får se till att komma igång med träning igen..

Slänger in en bild på min yngsta systerdotter :)



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0